Klantenservice

Hier vind je informatie over het bestelproces in onze webwinkel.

Verzending

Verzending vind plaats binnen 1 werkdag na bestellen. De kosten verschillen per bestemming:

  • In Nederland kost dit slechts 2,50 euro.
  • In Belgie moeten we iets meer rekenen, namelijk 5,50 euro.

Binnen 24 uur thuis

Als je een bestelling bij ons plaatst voor 12:00 wordt deze op werkdagen dezelfde dag door ons ingepakt en opgestuurd via PostNL. Normaal gesproken zul je de bestelling dan binnen 24 uur ontvangen. Alleen op zondag en maandag bezorgt de post niet, houdt daar rekening mee.. 

Let op: Verzending naar België duurt soms ietsje langer.

Klantenservice

Heb je nog vragen, bel ons dan gerust. Je vindt onze contactgegevens onder aan de website, of gebruik het contact formulier.

Betalen in de shop

Je kunt snel en makkelijk betalen met de gebruikelijke methodes, zoals Ideal, Paypal, Creditcard, Mr. Cash, Belfius en nog meer. Je ontvangt vervolgens per email direct een bevestiging van de betaling.

Ruilen of retourneren

Je mag je artikel altijd zonder verdere opgaaf van redenen binnen 14 dagen terugsturen, mits schoon en niet gedragen natuurlijk (even passen mag natuurlijk, wij doen niet moeilijk). Dit is je wettelijk recht, en wij houden ons daar aan. Wel moet het artikel schoon, compleet en onbeschadigd geretourneerd worden, liefst zoveel mogelijk in of met de originele verpakking. Na ontvangst maken wij je aankoopbedrag dan weer naar je over.

Let op: wij storten altijd terug op de rekening die het artikel ook betaald heeft.

De kosten van het retour sturen zijn wel voor je eigen rekening.

Ook over ruilen doen wij niet moeilijk. Als het artikel bv niet goed past kun je het gewoon terug sturen, wij sturen je dan de goede maat weer op, ook hier natuurlijk weer onder voorwaarde dat het artikel compleet en onbeschadigd geretourneerd wordt, liefst zoveel mogelijk in of met de originele verpakking.

Klachtenafhandeling

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar:
 of gebruik maken van ons contactformulier

Vermeld in uw klacht de volgende punten:

  • Het order-nummer
  • Uw klacht
  • Uw contact gegevens

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Contactgegevens

Foot Solutions  
van Tuyllplantsoen 6
3611AL Oud Zuilen
030 6336 936
 

Informatie

KvK-nummer: 51756854
Algemene voorwaarden

Copyright

© Inhoud en afbeeldingen zijn eigendom van Strassburg-Sock.nl.

Deze mogen zonder voorafgaande toestemming niet worden gebruikt op andere websites.